[GNOME] Col·laborar en la traducció del GIMP

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dim ago 2 22:58:29 CEST 2011

Hola,

He seguit tots els passos i ja m'he instal·lat amb el programa Poedit.
També m'he instal·lat la versió anglesa del GIMP a més de la catalana,
d'aquesta manera puc veure on està cada cosa.
Estic traduint el mòdul d'etiquetes que només són dues paraules, Fuzzy i
Round, algú sap a quin lloc del GIMP es troben aquestes paraules?, o
haig de mirar menú per menú?

eulàlia