[GNOME] Apaga / Tanca

div abr 15 20:40:08 CEST 2011

Ara m'ho mirava i també hi veig "power off", `que també s'ha traduït per
"atura" i crec que seria millor "apaga".

En resum, jo faria:
stop=aturar
shut down=apagar
power off=apagar

Però me n'acabo d'adonar que al recull de Softcatalà (i al Termcat):
shutdown=aturada

o sia que potser tot això que dic caldria posar-ho en remull...

salut
jordi s

El 15/04/2011 20:29, en/na Jordi Serratosa ha escrit: