[GNOME] Apaga / Tanca

Pau Iranzo paulists a gmail.com
div abr 15 20:38:51 CEST 2011

El 15 d’abril de 2011 20:29, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha escrit:
> Ep
> jo faria per norma general (i em sembla que és el que s'està fent a tot
> arreu):
> stop=aturar
> shut down=apagar
> En aquest cas en concret, no sé quina deu ser cadena original...

https://translations.launchpad.net/ubuntu/natty/+source/indicator-session/+pots/indicator-session/ca/11/+translate

Un altre punt a favor és la neutralització dialectal. Tot i que
«atura» també és recomanat a la variant valenciana, normalment fem

Pau