[GNOME] Traducció ca a valencia

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim maig 18 23:24:20 CEST 2010

El ds 15 de 05 de 2010 a les 21:41 +0200, en/na Pau Iranzo va escriure:
> Bones!
>
> El ds 15 de 05 de 2010 a les 20:55 +0200, en/na Gil Forcada va
> escriure:
>
> Què tal dimecres 19 allà a les 22.30h?

Miraré de ser-hi però no asseguro res :)

> Bé, el 70% és llavors del total. Si et fixes, el gnome 3.0 sí que està
> traduït, però totes les aplicacions extra i tal, no. Supose que això
> també es pot adaptar, no?

Evidentment, de tot el que n'hi hagi traducció al català es pot passar
l'script.

> [...]
> fer nosaltres. Això ho dic perquè actualment jo ho estic fent així al
> kde i la cosa va bé: tinc un directori kde amb dos subdirectoris: ca i
> ca a valencia. Cada dos per tres faig un update a l'svn del ca i llavors
> aplique l'script i finalment faig un commit del ca a valencia.
>
> Això ho podríem fer amb el gnome? No creieu que TOTS ens estalviaríem
> molta feina? La qüestió és si el commit el feu per terminal o via web
> o no sé com... :S
>
> Li ho vaig comentar al David Planella, i ell em va comentar alguns
> dels problemes, però he d'admetre que res em va quedar clar.

Pel que em comentes tens un directori on hi ha NOMÉS les traduccions del
català i del valencià. A GNOME això no passa, les traduccions estan a
cada mòdul del GNOME, i al ser git no pots tenir fitxers per si sols.

> Carles, quines van ser eixes modificacions manuals?

> Si fora possible, jo substituiria l'últim punt per: es fa un push
> [perquè un de nosaltres té permisos per fer-ho al ca a valencia]. Ja ho
> sé, sóc un pesat ;)

No dic que no sigui necessari, sinó que a diferència de KDE si tens
accés a fer push, pots canviar qualsevol cosa, sigui traduccions o codi,
per això no es donen tant alegrament els comptes.

El fet és que si es pot gestionar tot des de la interfície web, fer els
commits és un pur tràmit que, esperem, en un futur pròxim ja es pugui
fer des del web.

Salut!