[GNOME] Avís Petada Gtranslator a Ubuntu Lucid

diu maig 2 10:18:43 CEST 2010

Bones Carles,

El 1 de maig de 2010 19:57, Carles Ferrando Garcia
<carles.ferrando a gmail.com> ha escrit:
> Ep m'acabe d'adonar que gtranslator al Ubuntu Lucid no alça els fitxers po i
> peta. I me'n he adonat quan portava mija hora traduint el
> empathy-help.master.ca.po , he començat a utilitzar lokalize fins que
> gtranslator torne a anar bé.
>
> Feu proves abans d'utilitzar-lo.

Gràcies pel toc d'atenció. Ho puc confirmar. Això és degut a l'error
que es comenta en aquest fil [1] a la llista global de traducció de
l'Ubuntu. El paquet del Gtranslator no el mantenen els desenvolupadors
de l'Ubuntu, i la solució a l'error no va entrar a temps per al Lucid.

Els desenvolupadors del Gtranslator tenien un PPA (creador automàtic
de paquets al Launchpad) per a l'Ubuntu i Debian, on he pensat que
potser hi hauria una versió més nova del paquet, però sembla ser que
ja no el tenen. Miraré de comentar-ho a la llista del Gtranslator.

[1] https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-translators/2010-April/003599.html