[GNOME] Gimp

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dim mar 30 14:38:54 CEST 2010

Hola Toni, benvingut!

Com ja li he comentat a l'Arnau, en breu el David o el Gil vos
assignaran mòduls per traduir. Per si de cas, vos envie aquest enllaç
referent al procés de traducció:
http://www.softcatala.org/wiki/GNOME#Com_participar_en_la_traducci.C3.B3.3F

Salut,

Pau

El dt 30 de 03 de 2010 a les 13:52 +0200, en/na Toni Cama va escriure: