[GNOME] Dilluns és la data d'entrega de les traduccions per al GNOME 2.30

div mar 26 14:21:07 CET 2010

El 26/03/2010 13:59, en/na Gil Forcada ha escrit:
> El dv 26 de 03 de 2010 a les 12:10 +0100, en/na David Planella va
> escriure:

> Perdó, el tinc força avançat però no acabat!
>
> Miraré de tenir-lo per avui (228 fuzzys encara i passar-li el
> corrector).
>
> Salut!

Ep
Digueu-me quan estigui tot pujat per poder passar-li la checklist de
català de l'xbench per detectar errors.
Caldrà tenir en compte que potencialment hi haurà uns quants errors que
s'hauran de corregir.

salut
jordi s