[GNOME] Dilluns és la data d'entrega de les traduccions per al GNOME 2.30

Gil Forcada gforcada a gnome.org
div mar 26 13:59:12 CET 2010

El dv 26 de 03 de 2010 a les 12:10 +0100, en/na David Planella va

> El dilluns que ve (d'aquí a 4 dies) és la data d'entrega de les
> traduccions del GNOME 2.30 [1].
>
> Crec que anem prou bé i que tornarem a estar al 100% en les
> aplicacions oficials. Manquen pujar algunes traduccions ja revisades i
> acabar i revisar el gnome-disk-utility.

Perdó, el tinc força avançat però no acabat!

Miraré de tenir-lo per avui (228 fuzzys encara i passar-li el
corrector).

Salut!