[GNOME] Uns quants canvis visibles

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dic mar 17 09:16:34 CET 2010

El dc 17 de 03 de 2010 a les 09:02 +0100, en/na David Planella va
escriure:

> = Carpeta de Pau =
>
> Descartat perquè no tots els usuaris es diuen Pau ;)

Una llàstima. Hauré d'iniciar el meu projecte megalòman al KDE  ;)

> = La meva carpeta =
>
> Mescla de les dues propostes anteriors, més propera a l'usuar

Tot i que s'assembla al Windows, crec que és una definició clara de què
és. El meu vot per a aquesta opció.

> Aquest canvi ja l'he aplicat, ja que tothom semblava estar-hi d'acord.
>
> Per cert, tinc una altra proposta:
>
> msgid   "Connect to Server..."
> msgstr  "Connecta al servidor..."

De fet, si hi fas clic, s'obre la finestra de connexió a un servidor que
té per títol "Connecta't al servidor". Supose que la segona és més
lògica.

Salut,

Pau