[GNOME] Uns quants canvis visibles

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
div mar 12 09:24:06 CET 2010

Crec que és una putada que la forma original siga "Home folder", perquè
cap de les traduccions que fem em convenç. Bàsicament sempre em trobe
amb el problema d'explicar que /home/usuari és el mateix que "carpeta
d'inici", i als nous els costa d'entendre. És clar que s'acaba entenent
sense problemes, però m'agradaria una altra forma.

La forma "Carpeta de l'usuari" m'ha agradat al principi, però després
m'ha semblat curiós això de "usuari". Ho veig poc concret. Una opció
seria posar el nom de la carpeta, a l'estil de "Carpeta de Pau"... no ho
sé. No em convenç res.

Respecte a ofimàtica, crec que en aquest clar quedarà clar per als
usuaris nous. Ja que "producció" o traduccions semblants no són realment
"properes" en el seu significat.

Salut,

Pau

El dv 12 de 03 de 2010 a les 09:10 +0100, en/na David Planella va