[GNOME] Uns quants canvis visibles

div mar 12 09:10:56 CET 2010

Bones,

Volia comentar un parell de canvis als menús i al quadre que serien
força visibles, i volia demanar-vos els vostres comentaris abans
d'aplicar res:

* Carpeta d'inici: fa bastant de temps vam discutir (i aplicar) el
«Carpeta de l'usuari», si l'espai ho permetia) en lloc de «Carpeta
d'inici». Si no recordo malament, ho vam canviar al gnome-menus i en
altres llocs, però va quedar un lloc pendent: l'entrada de menú
principal a Llocs -> Carpeta d'inici. Sempre ho havia volgut canviar,
però mai m'havia posat a cercar d'on venia la traducció fins ara: és
el gnome-panel. Si us sembla bé, canviaré la traducció per «Carpeta
d'usuari»

* Accessoris -> Oficina: en Joan comenta en el gnome-menus
(http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-menus/master/po/ca) que
què hi dieu?