[GNOME] evolution-data-server - master

Joan jodufi a gmail.com
div mar 12 07:55:35 CET 2010

Hola David,

Faig el comentari aquí enlloc de al mòdul involucrat perquè així m'asseguro
que arribí el missatge a temps :)

Respecte al comentari que has fet de l'evolution-data-server:

*Les cadenes usuari%s, contrasenya%s les vaig traduir com a «usuari: %s»,
p.ex., per a evitar l'error de la cadena original.*

A sobre de la cadena hi ha el comentari següent:

#. Translators: Last %s is an optional explanation beginning with ": " separator
#: ../camel/providers/pop3/camel-pop3-store.c:591
#, c-format
msgid ""
"Unable to connect to POP server %s.\n"
"Error sending username%s"
msgstr ""
"No s'ha pogut connectar amb el servidor POP %s.\n"
"S'ha produït un error en enviar el nom d'usuari: %s"

Per tant crec que a la cadena original no hi ha cap error i s'hauria de
traduir sense afegir el ": "

Salut,
Joan