[GNOME] Canvis a gtk+.gtk-2-18.ca a valencia.po

Carles Ferrando Garcia carles.ferrando a gmail.com
dic mar 10 19:03:38 CET 2010

Bones a tothom:

He fet aquests canvis al fitxer gtk+.gtk-2-18.ca a valencia.po
La primera cadena és l'original i la segona és la modificada.

La imatge GIF és corrupta (la compressió LZW és incorrecte)
La imatge GIF és corrupta (la compressió LZW és incorrecta)

Memòria insuficient per a emmagatzemar una imatge de %ld per %ld; proveu
de eixir d'algunes aplicacions per reduir l'ús de memòria
Memòria insuficient per a emmagatzemar una imatge de %ld per %ld; proveu
d'eixir d'algunes aplicacions per reduir l'ús de memòria

No processis en lot les peticions del GDI
No processes en lot les peticions del GDI

inch
polzades

De_sa en la carpeta:
Al_ça en la carpeta:

Safata de so_rtida:
Safata d'_eixida:

No comprovis l'existència d'index.theme
No comproves l'existència d'index.theme

No incloguis dades d'imatges a la memòria cau
No inclogues dades d'imatges a la memòria cau

Salut !
PS: Vaig a posar-me el darrer script de traducció que em sembla que he
utilitzat el penúltim.

--
GPG ID: 0x5F83573A
Bloc:  http://laendle.wordpress.com/