[GNOME] Marató pencaire de Softcatalà, coses a fer pel GNOME

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dis jun 19 06:56:19 CEST 2010

Iep Joaquim!

Podries passar-me els fitxers de traducció per adaptar-los a la variant
valenciana i després te'ls torne per enviar-los?

Salut!

Pau

El ds 19 de 06 de 2010 a les 00:19 +0200, en/na Joaquim Perez va
escriure: