[GNOME] Marató pencaire de Softcatalà, coses a fer pel GNOME

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dis jun 19 00:19:15 CEST 2010

Demà vindré a la marató. Miraré d'ajudar amb el que pugui. Però també cal
pensar que  dilluns 21 que ve és la data final per l'inkscape 0.48

Quim

El 18 de juny de 2010 18:27, David Planella
<david.planella a googlemail.com>ha escrit: