[GNOME] Marató de traducció pel GNOME 2.30

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis feb 13 21:17:35 CET 2010

A mi el dia 6 em va bé, mentre no sigui el cap de setmana següent que
haig d'anar a fer una xerrada a Torelló sobre guifi cap problema :)

Fins i tot podria venir la Sílvia si es troba prou bé :)

Salut!

El dj 11 de 02 de 2010 a les 19:25 +0100, en/na David Planella va