[GNOME] Marató de traducció pel GNOME 2.30

dij feb 11 19:25:28 CET 2010

Bones,

El 6 de febrer de 2010 13:47, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> En/na Joan ha escrit:

> Hola Joan,
>
> Hi ha més gent que tampoc li va bé, llavors busquem altres opcions.
>
> He afegit tres opcions:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/Trobades_de_pencaires#Marat.C3.B3_pencaire
>
> Si us plau, apunteu-vos-hi a les dates que podríeu assistir i després
> decidim.
>
> Atentament,
>
> Jordi,

Perdoneu no haver contestat fins ara, entre viatges i feina no he
donat l'abast últimament.

Jo els propers cap de setmana no ho tinc molt bé per pujar des de
València, per la qual cosa m'apunto com a "dubte" en principi, però un
cop s'hagi decidit la data miraré d'adaptar-m'hi si és possible.