[GNOME] finalització de traducció

dij feb 11 19:36:21 CET 2010

El 10 de febrer de 2010 10:44, Christian Tomas <baiarrijo a gmail.com> ha escrit:
> Quan tinga el meu arxiu .po traduït a qui li'l tinc que passar, he mirat
> l'ajuda però no ho he trobat.
> Gràcies

Hola Christian,

L'has d'enviar des de la mateixa pàgina des d'on te'l vas baixar.

Si vas a http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-2-30/ui/, un cop
hagis entrat amb el teu compte, cerca el mòdul que has traduït i
fes-hi clic.

Un cop allí, veuràs la interfície per a reservar i enviar traduccions.
En cas que no ho haguessis fet ja, tria l'opció «Reserva per a
la traducció nova», on podràs adjuntar el fitxer de traducció i
enviar-lo.

Si et cal més ajuda, no dubtis a demanar-ho.