[GNOME] Organització de la traducció del GNOME 2.32

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div ago 27 10:25:33 CEST 2010

Hola Sílvia,

> Ja les reviso jo, que són dues aplicacions que faig servir sovint i les
> he revisat altres vegades. Per cert, vaig trobar un error a la
> interfície del Banshee: hi ha una cadena on diu "Hora" però ha de dir
> "Temps". Veig que encara apareix al .po, ja ho arreglaré.

D'acord, perfecte. Quan les hagis revisat digues-m'ho ja que les
notificacions del Vertimus semblen no funcionar 100%.

> No crec que em pugui mirar les traduccions aquest cap de setmana perquè
> haig de preparar la proposta de la Fundació.cat, però les reservo i
> espero revisar-les la setmana vinent.

Si tens temps també t'agrairia que li donessis un cop d'ull al gbrainy:

http://l10n.gnome.org/vertimus/gbrainy/master/po/ca

És un joc per defecte a moltes distros i la traducció és força
complicada. Cal dir que penso que esta en bon estat, però estaria bé que
algú se la mirés.

Gràcies Silvia,

Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/