[GNOME] Anglés

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dis ago 21 11:01:44 CEST 2010

Al 21/08/10 02:23, En/na Josep Puigdemont ha escrit:
> Hola,
>
> acabo d'adonar-me que a l'evolution quan vull canviar la llengua del
> corrector ortogràfic, hi diu "Anglés", com veureu a la captura de
> pantalla, en lloc d'"anglès" com m'hauria esperat.
>
> Algú sap d'on prové aquesta cadena i com s'hauria de corregir?
>
> Si és del hunspell, tinc la versió 2.2.0 instal·lada del hunspell-ca.
> L'aspell-ca la versió és la 20040130 (?).

Hola Josep,

és propi de l'accentuació valenciana. Així doncs, cal veure si és un
error puntual o està agafant tot el fitxer valencià (originalment del
llistat d'ISO).

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat