[GNOME] Fwd: Dubte de la primera traducció

Arnau Torradeflot Curero arnautorradeflot a gmail.com
dic abr 28 18:31:42 CEST 2010

Hola, em podeu ajudar amb la pregunta de sota?

Gràcies.

---------- Missatge reenviat ----------
De: Arnau Torradeflot Curero <arnautorradeflot a gmail.com>
Data: 21 d’abril de 2010 19:46
Assumpte: Re: [GNOME] Dubte de la primera traducció
Per a: Traducció al català d'aplicacions de l'escriptori GNOME <
gnome a llistes.softcatala.org>

Hola, hi ha algun lloc d'on em pugui baixar un paquet GNU gettext per
windows fiable? És imprescindible per a passar el comandament msgfmt-vc que
comentava en Cristian oi?

Gràcies.

El 13 d’abril de 2010 7:48, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit:

La meva opció: