[GNOME] [Softvalencia] Traduccions del GNOME 2.30.1 a la variant valenciana

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dic abr 14 22:07:44 CEST 2010

Bones,

Si envieu tots els fitxers en un tar.bz2 ho puc mirar de pujar amb un
cap de setmana ... aquest tinc el SAX de guifi però entre el diumenge i
els vespres durant la setmana que ve ho podria tenir tot pujat.

Salut!

El dc 14 de 04 de 2010 a les 10:41 +0200, en/na Pau Iranzo va escriure: