Re: [GNOME] Reunió de traducció del GNOME 2.28 (3 d'octubre)

div set 25 19:45:55 CEST 2009

El 25 / setembre / 2009 19:31, David Planella
<david.planella a googlemail.com> ha escrit:
> Bones,
>
> El 25 / setembre / 2009 11:40, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:

> On s'ha anunciat això? Al wiki de les trobades només veig la reunió
> del 8 d'octubre.

D'acord, era aquí, com indicava en Jordi ->
http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Trobada

De totes maneres, l'he afegida a
http://www.softcatala.org/wiki/Trobades_de_pencaires