[GNOME] UDS i trobada

dic maig 27 18:38:26 CEST 2009

Bones,

El 27 / maig / 2009 17:03, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:
> Aneu proposant punts si voleu :)
>
> Que jo sàpiga en Claude no hi és i en Danilo ara mateix està molt
> desaparegut i tenint en David ell mateix ens pot fer un resum de com
> està les traduccions a can Ubuntu.

Que jo sàpiga, no hi ha ningú de traducció del GNOME (tot això es va
organitzar abans que comencés la feina). En Danilo ja no manté el
damned-lies, el Launchpad Translations li ocupa molt el temps.

Pel tema de l'estat de les traduccions a l'Ubuntu, en puc fer un
resum, cap problema.

Miraré de passar sigui com sigui, però no sé si seré puntual. De totes
maneres, crec que tinc el telèfon d'en Jordi, o sigui que si hi hagués
alguna cosa o no pogués venir, ja trucaria.

Vinga, força barça.