[GNOME] UDS i trobada

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dic maig 27 17:03:12 CEST 2009

Aneu proposant punts si voleu :)

Que jo sàpiga en Claude no hi és i en Danilo ara mateix està molt
desaparegut i tenint en David ell mateix ens pot fer un resum de com
està les traduccions a can Ubuntu.

Demà poso una proposta d'agenda a la wiki de Softcatalà.

Salut!

El dc 27 de 05 de 2009 a les 16:52 +0200, en/na Jordi Mas va escriure: