[GNOME] GNOME 2.26

dim mar 10 07:41:36 CET 2009

Bones,

El 9 / març / 2009 14:53, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:
> Bones,
>
> Veig que queda exactament una setmana perquè surti el pròxim GNOME! :)
>
> Ara mateix la interfície està al 98% (42853/255/244) dels quals el 90%
> (o més) corresponen al glade3.
>
> Com el portes David? :)

Com ja vaig dir ahir referent al glade3 [1], no faré més traduccions
en aquest cicle fins que no hagi acabat de revisar la documentació. El
fitxer està enviat per si algú mentrestant el vol revisar o completar.
Si acabo la revisió a temps, el tornaré a agafar.

Referent al g-p-m [2], comprovaré el que comentava quan tingui temps,
evidentment abans del llançament.

[1] http://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2009-March/003525.html
[2] http://l10n.gnome.org/vertimus/199/172/50