[GNOME] GNOME 2.26

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dll mar 9 14:53:51 CET 2009

Bones,

Veig que queda exactament una setmana perquè surti el pròxim GNOME! :)

Ara mateix la interfície està al 98% (42853/255/244) dels quals el 90%
(o més) corresponen al glade3.

Com el portes David? :)

La resta (g-p-m, g-terminal, g-utils, nautilus i tomboy) només falta
acabar-los de pujar (el tomboy traduir però el tinc traduir - diria - en
el portàtil vell, de manera que dimecres quan torni a Molins de Rei el
pujaré perquè es pugui revisar abans de pujar).

Segurament entre avui i demà s'enllestiran les notes de llançament i
també s'hauran de traduir. Normalment són unes ~200 cadenes o així de
les quals se'n poden aprofitar forces de les versions anteriors.

Per part meva també miraré d'acabar de revisar la documentació del gedit
i pujar-la (si semblen bé els canvis que hi proposi) i diria que poc
faltarà per arribar llavors al 50%.

Salut!!