Re: [GNOME] Mòduls pendents

Joan jodufi a gmail.com
diu mar 8 20:08:52 CET 2009

Hola Gil,

En cap moment demanava justificacions (tots estem aquí de forma voluntària),
només volia recordar que quedaven traduccions per pujar i que aquestes no
quedessin oblidades. De fet, ara amb més persones amb el rol de confirmador
farà que et disminueixi la pressió en aquest paper.

Tampoc crec que pujar les traduccions actuals sigui disparar-se una bala al
peu. Com bé dius no es tracta de pujar les estadístiques a qualsevol preu,
si no oferir una traducció de qualitat. Però crec que les traduccions que
actualment envio (després de dos anys a l'equip de traducció del GNOME i de
moltes revisions) tenen prou nivell i la majoria de correccions que trobeu
després són millores i correccions menors. I sempre tenint en compte que
aquestes acabarien sent revisades (crec que la revisió és una part important
de la traducció).

A més, és bastant frustrant veure com traduccions que fa mesos que has
enviat no són revisades ni pujades.

En qualsevol cas, m'ha quedat clar que de moment no faré més traduccions
fins que no s'hagin revisat totes les que he enviat.

Per cert, en el cas del gedit, el nom d'aquesta aplicació va en minúscula
[1].

Salut,
Joan

[1] http://projects.gnome.org/gedit/

El 8 / març / 2009 14:54, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: