[GNOME] Revisió de la primera traducció de gswitchit_plugins

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu jun 14 11:15:21 CEST 2009

A en David li van semblar bé els  canvis que vaig proposar i acabo de
pujar la traducció:

http://l10n.gnome.org/vertimus/gswitchit_plugins/master/po/ca

Felicitats David, la teva primera traducció ;)

Salut!

El dv 05 de 06 de 2009 a les 18:53 +0200, en/na Joan va escriure: