Re: [GNOME] Revisió de la primera traducció de gswitchit_plugins

Joan jodufi a gmail.com
div jun 5 14:58:05 CEST 2009

Hola David,

Per a seguir el cicle de traducció del vertimus primer hauries de fer un
"Reserva per traduir". A partir d'aquest moment podries començar la
traducció sense pors a treballs duplicats.

Un cop tinguessis feta la traducció, hauries de marcar la traducció com a
"Traduït" tot adjuntant la traducció. En aquest moment s'enviarà un missatge
automàticament a la llista avisant de que hi ha una traducció nova.

Després, algun revisor, farà una "Reserva per revisió" i un cop feta la
revisió farà un "Revisat" o "A punt per pujar".

Un cop la traducció està a "A punt per pujar", llavors s'envia un missatge a
les persones que poden pujar les traduccions i aquests s'encarreguen de
pujar la traducció quan puguin.

Pot semblar una mica complicat, però un cop ho has fet un parell de cops
veuràs que és la mar de còmode.

Si et sembla, ara hauries de fer la "Reserva per traduir" i després pujar la
traducció fent un "Traduït". Jo ja m'encarregaré de fer els passos següents.

Salut,
Joan

El 5 / juny / 2009 10:56, David Aguilera <dvd1985 a gmail.com> ha escrit: