Re: [GNOME] Traducció inicial del Transmageddon al català

David Aguilera dvd1985 a gmail.com
dic jul 1 10:05:38 CEST 2009

Jo canviaria la traducció "Inverteix" per "Capgira" i, tal i com diu el
David, posaria la preposició "per":

#: ../src/transmageddon.py:199
msgid "Upper left diagonal flip"
msgstr "Capgira per la diagonal superior esquerra"

--
Salutacions,
    David Aguilera