[GNOME] IMPORTANT: GIMP 2.7 per a pujar

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim gen 27 12:46:26 CET 2009

Bones,

Precisament per això convé utilitzar les noves funcions del Damned-lies
que faciliten molt la revisió i el seguiment :)

Revisar 1000 canvis que només s'afegeix la línia de context a cada canvi
és passar-hi per sobre i prou, no vaig poder aquest cap de setmana,
miraré de fer-ho avui o demà :)

Salut!

El dt 27 de 01 de 2009 a les 11:13 +0100, en/na Joaquim Perez va