[GNOME] IMPORTANT: GIMP 2.7 per a pujar

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dim gen 27 11:13:56 CET 2009

Hola,

sí és veritat que encara no he provat el nou damned-lies.Ja miraré de
mirar-m'ho.

Però torno a repetir que aquesta versió conté uns 1000 canvis, el 99% del
qual era perquè ara han afegit msgcontext als fitxers po, però el text no ha
canviat. Evidentment si ens hem d'esperar a que algú revisi 900  passarà
molt de temps.

Per altra banda al Gimp no tenen gaire costum d'avisar abans de passar cap
versió, i per això és important tenir les traduccions al dia i no deixar
passar massa temps amb el fitxer desactualitzat.

Quim.

El 26 / gener / 2009 19:48, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: