Re: [GNOME] Traducció de la referència ràpida de l'Evolution

dll gen 26 21:07:16 CET 2009

Bones Joan,

El 25 / gener / 2009 20:02, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit:
[...]
> «Space»

Ben vist. Corregit.

> Després intentaria millorar algunes coses de la visualització (no sé si és
> fàcil de fer):

> calendaris/tasques» cap a la dreta
> Desplaçar el contingut de «Components de contactes/anotacions» i de
> «Components de calendaris/tasques» cap a la dreta

Ho he pogut millorar una mica posant una mica d'espai addicional a la
separació de les dues columnes, però no gaire. Millorar més la
visualització requereix aprendre Latex, cosa per a la qual (apart de
les coses bàsiques) no tinc temps. Si algú s'engresca a fer-ho
endavant.

Envio la versió definitiva per a fer-hi una darrera ullada. Enviaré
els fitxers modificats de la referència ràpida, juntament amb els del
missatge de benvinguda de l'Evolution, en un altre missatge com a
pedaç.

Name: quickref.tar.gz
Type: application/x-gzip