Re: [GNOME] Traducció de la documentació gweather per revisar

Joan jodufi a gmail.com
dim gen 20 11:55:56 CET 2009

Hola de nou,

M'oblidava de comentar que seria interessant que fessis les captures de
pantalla del gweather en català.

Agafa les captures actuals com a referència [1], en el cas que no hi hagi
cap text, pots fer servir la imatge original.

Salut,
Joan

[1] http://l10n.gnome.org/module/gnome-applets/gweather/HEAD/es/images/

El 20 / gener / 2009 11:40, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit: