[GNOME] Novetats al damned-lies

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu gen 11 20:05:02 CET 2009

Diria que si el marques com a "Needs review" o "Requiring reviewing"
s'envia un correu als usuaris que tenen rol de revisors o superior.

I el mateix amb l'estat de "ready to commit" que s'envia un correu als
que tenen rol de commit.

Salut!

El dg 11 de 01 de 2009 a les 18:08 +0100, en/na David Planella va