[GNOME] Novetats al damned-lies

diu gen 11 18:08:30 CET 2009

Bones,

El 11 / gener / 2009 17:22, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:

> Això també ho posaré al bugzilla, que si tens el rol necessari puguis
> posar-lo directament a pujat o apunt per pujar.

De fet, no apuntava a cap error en la meva pregunta, era simplement
una pregunta sobre quin era el cicle de treball a seguir. Un cop
acabada una traducció, és a dir, quan envies el fitxer completat, te'l
de fer un pas addicional i canviar-li l'estat a «Requiring review»,
cosa que m'havia confós en un primer moment, ja que esperava que un
cop haguéssis enviat alguna traducció, te la marqués automàticament
com a «Requiring review».

Suposo que haver-la de marcar com a «Requiring review» de manera
explícita pot ser perquè hi ha casos en què no cal una revisió, com
per exemple si es canvia només una cadena fuzzy trivial, o bé si
s'afegeix un punt final a una cadena, etc. Aquí es podria passar de

Com ho veieu?