[GNOME] Novetats al damned-lies

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis gen 10 12:23:40 CET 2009

Bones,

Feia dies que volia escriure-ho a veure si ho explico bé:

Us heu de registrar al damned-lies:
http://l10n.gnome.org/register/

Empleneu l'usuari, el correu electrònic i la contrasenya (buideu, si és
que està ple, el camp de l'OpenID).

Rebreu un correu per activar la contrasenya que us portarà a la pàgina
del registre i ja us identificar.

Ara podeu anar a la pàgina del vostre usuari (feu clic al vostre nom
d'usuari que surt a dalt a la dreta o aneu a:
http://l10n.gnome.org/users/$USUARI/

Allà podeu canviar la contrasenya, els vostres detalls i afegir-vos a un
equip.

Seleccioneu l'última opció i demaneu de ser traductors del català :)

Llestos ja podeu començar a dir que esteu traduint x mòdul!

En quant a la pàgina de la wiki, sí, evidentment que tenint el
damned-lies no fa falta fer-lo servir per sabe què falta pujar i tal.
Això sí, encara la mantindria per altres tasques.

Salut i bon any!

El dv 09 de 01 de 2009 a les 19:52 +0100, en/na Joan va escriure: