[GNOME] Consulta sobre correccions

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim feb 17 09:13:43 CET 2009

Bones,

El millor és que deixis comentaris a la pàgina de la traducció.

Per exemple si trobes una errada al GDM deixes un comentari amb les
errades a:
http://l10n.gnome.org/vertimus/gdm/HEAD/po/ca

Si hi ha molts canvis pots fer els canvis tu mateix i penjar-hi el
fitxer a la mateixa pàgina.

Hauràs de registrar-te a l10n.gnome.org (diria que ja ho estàs oi?)

Salut!

El dt 17 de 02 de 2009 a les 08:11 +0100, en/na Miquel Esplà va
escriure: