[GNOME] Consulta sobre correccions

Miquel Esplà miquelespla a gmail.com
dim feb 17 08:11:54 CET 2009

Hola a tothom!

Tinc un dubte que espere que em pugueu resoldre. Com ja vaig comentar, me
n'estic encarregant de l'adaptació de les traduccions en dialecte central a
meridional i, com a part de la meua tasca, m'estic havent de llegir les
traduccions senceres. De tant en tant em trobe alguna falta d'ortografia (en
la versió central) i m'agradaria poder corregir-les. Ara bé, no tinc clar
com fer-ho. Ho faig jo directament? Envie les faltes per llista i que se
n'encarreguen els responsables de la traducció concreta?

En fi, això és. Espere que em pogueu resoldre el dubte.