[GNOME] Fwd: hamster-applet - HEAD

dis feb 14 09:29:58 CET 2009

Hola Gil,

No sabia que era una funció del Vertimus, creia que era un paràmetre
configurable de l'enviament de correu, per això ho demanava.

Les dues coses principals que jo hi veig són les que ja he comentat:

1) En revisar un fitxer, els comentaris no s'envien a la llista, sinó
només al traductor i al(s) revisor(s). Això és un canvi respecte al
que hem anat fent en aquesta llista, en què tothom fins ara tothom
podia veure i seguir els comentaris de les revisions.

2) En escriure un comentari a un fitxer "no actiu", el correu no
s'envia a la llista, sinó només al qui ha escrit el comentari. Això és
clarament un error.

Entenc que això són funcions del Vertimus, per la qual cosa enviaré
els informes d'error corresponents.

Per mi l'ideal seria que fos configurable, de manera que es pogués
adaptar al sistema de treball de cada grup de traducció. Pel que fa al
nostre cas concret, una proposta inicial seria que la llista rebés a
través del Vertimus el mateix nombre de correus que s'envien ara
manualment:

* Quan algú agafa una traducció (tot i que això ens ho podem
estalviar, ja que amb el Vertimus és fàcil de comprovar i seguir qui
fa cada traducció)

* Quan algú envia una traducció per revisar

* Quan algú escriu comentaris de revisió

* Quan algú puja la traducció a l'svn (aquí també estaria bé que es
generés automàticament la línia de les estadístiques del commit)

El tema de l'RSS també estaria bé, ja que permetria als traductors
subscriure's a les traduccions que els interessen i rebre
notificacions quan es pugés una plantilla nova, amb la qual cosa es
descarregaria la llista d'aquest tipus de missatges i cada traductor
estaria al cas de les traduccions que li interesessin.

Per cert, queda pendent la correcció del hamster que vaig comentar al
missatge anterior. Ho comento de nou en cas que no l'haguéssis vista
(estava una mica amagada en el missatge reenviat de més avall).

El 13 / febrer / 2009 17:29, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: