[GNOME] Fwd: hamster-applet - HEAD

Gil Forcada gforcada a gnome.org
div feb 13 17:29:51 CET 2009

Bones,

Ara mateix hi ha un fil que demana que s'enviïn correus per a cada
canvi, jo que demano que es faci amb agrupacions diàries o setmanals i
que de pas sigui configurable i un altre que demana un RSS :D

De moment només envia correus a la llista quan s'acaba una feina (ja
sigui traduir, revisar o pujar) i personals cada vegada que es fa un
canvi en un mòdul on has fet comentaris o has canviat algun estat.

Salut!

El dj 12 de 02 de 2009 a les 18:59 +0100, en/na David Planella va