[GNOME] Fwd: gedit - HEAD

diu feb 8 22:59:22 CET 2009

Crec que els comentaris normals sí que s'envien a la llista. Són només
els de revisió que no hi arriben (s'envien només als revisors i al
traductor).

Per a allò altre que comentaves, sí, tens raó, no sé si han canviat el
funcionament del Vertimus, però ara ni com a traductor puc marcar un
mòdul com a «Per a revisar».

De totes maneres, entenc que això es pot canviar. Crec que seria
interessant rebre els comentaris de correcció a la llista, que és de
fet el que sempre havíem fet abans del Vertimus, per la qual cosa no
seria cap gran increment del volum de correu.

Gil, què hi dius?