[GNOME] Fwd: gedit - HEAD

Joan jodufi a gmail.com
diu feb 8 22:35:46 CET 2009

Em sembla bona idea, però hi ha el problema que no es pot marcar per revisar
un fitxer que no s'ha traduït. Només es pot deixar un comentari, que no crec
que s'enviï a la llista, però almenys no es perdria.

Salut,
Joan

El 8 / febrer / 2009 17:18, David Planella
<david.planella a googlemail.com>ha escrit: