[GNOME] IMPORTANT: GIMP 2.7 per a pujar

dij feb 5 18:45:55 CET 2009

Bones Quim,

El 5 / febrer / 2009 14:33, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit:
[...]
> Només em queda el dubte de si a partir d'ara he d'utilitzar el Vermitus o ho
> he de registrar a
> http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/GNOME/Traduccions_externes

El GIMP s'hauria d'enviar al Vertimus. La pàgina de traduccions
externes només s'hauria d'utilitzar per a aquelles que no són al
Vertimus.

La traducció del GIMP la vaig posar a la taula perquè la darrera
versió l'havies enviada a la llista (encara no fèiem servir el
Vertimus) i no volia que es perdés. Ara que ja està pujada, l'he
suprimida de la llista i ja no caldrà afegir-li més.