[GNOME] Sol·licitud de mòdul per a traducció

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dij feb 5 14:46:43 CET 2009

En/na Miquel Esplà ha escrit:
> Benvolguts amics de l'equip de traducció al català de GNOME,
>
> em dic Miquel i soc nouvingut a la vostra llista. Estic interessat en
> participar a la traducció a aquest projecte i, per tant, tal com
> indiqueu al web de Softcatalà, sol·licite que m'assigneu un mòdul per
> realitzar-ne la traducció. No tinc cap preferència concreta (decidiu
> vosaltres mateixos què és més urgent).En tot cas, com que he vist que
> teniu dues versions, la de català central i la de català meridional, si
> no hi ha cap problema, preferiria participar en la versió de català
> [...]

Hola Miquel,

no seria estrictament feina de traducció, però no sé si et podria
interessar en ajudar a mantenir la traducció en variant meridional /
valenciana, que generem a partir de l'altra.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat