Re: [GNOME] Traducció de projects.gnome.org

Joan jodufi a gmail.com
dic des 9 20:34:50 CET 2009

Hola David,

El gnome-scan està amb les aplicacions extra i jo en sóc l'últim traductor.
Actualment està al 100% de traduïda i, de fet, tu vas fer-hi l'última
revisió.

http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-scan/master/po/ca

El que no he sabut trobar és la cadena que comentes.

Salut,
Joan

El 9 / desembre / 2009 19:38, David Planella
<david.planella a googlemail.com>ha escrit: