[GNOME] Traducció de la UI de Pdf Mod

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dll ago 17 13:52:26 CEST 2009

Perdó perdó, mea culpa :)

El cicle de traducció està explicat a
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/GNOME/Cicle_de_treball

O sigui en resum (de cara a altres traduccions):
- hauries de crear-te un compte a http://l10n.gnome.org
- quan vagis a pàgines de traducció com [1] veuràs que podràs pujar
traduccions
- llavors algú o altre la revisarà i la pujarà

Ja està pujada la teva traducció ;)

Salut!

[1] http://l10n.gnome.org/vertimus/pdfmod/master/po/ca

El dl 17 de 08 de 2009 a les 10:59 +0200, en/na CaStarCo va escriure: