[GNOME] [Fwd: prova2]

dll ago 10 16:51:41 CEST 2009

Bones Gil,

Avui vaig una mica just de temps per a comentar sobre tots els canvis,
però he vist un parell de coses que sí que hauríem de corregir:

El 10 / agost / 2009 14:49, Gil Forcada<gforcada a gnome.org> va escriure:
> Bones,
>
> Aquí teniu un exemple de què passarà si envieu un missatge a la llista
> nova.
>
> Us sembla bé el missatge?
>
> Per defecte es descarten els correus i s'envia aquesta notificació que
> veieu aquí sota. Els moderadors de la llista no tindran feina, ja que no
> es queden a la cua de moderació :)
>
> Comentaris/millores són benvingudes com sempre!

> gil forcada
>
> [ca] guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
> [en] guifi.net - a non-stopping free network
> bloc: http://gil.badall.net

-- heu (fem servir vós)

* Proposo crear una secció al nostre espai de nom del wiki explicant
tot això, i potser seria bo posar-hi una secció amb l'esborrany del
missatge que es retornarà als remitents, de manera que tots puguem
modificar-lo i posar-nos d'acord en el contingut de manera més fàcil.

* També proposaria canviar el nom de la llista a quelcom més llegible
i genèric, i que no estigui associat al programa que s'utilitzi per a
coordinar les traduccions. Així doncs, en lloc de «gnome-dl», proposo
«gnome-notificacions» o quelcom per l'estil.

Una altra cosa que haurem de tenir en compte és que com a efecte
secundari l'activitat de la llista principal baixarà molt, ja que a
partir d'ara, i per primer cop, no hi enviarem ni les traduccions ni
les revisions. No és que ho consideri un problema, simplement ho
comento.

Bona feina implementant la llista.

Salut!,