[GNOME] Traducció del GDM per revisar

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dij set 25 18:41:26 CEST 2008

Bones,

Ja està pujat amb els comentaris següents:

(APLICAT)
msgid ""
"Could not start the X server (your graphical environment) due to some "
"internal error. Please contact your system administrator or check your
"
"syslog to diagnose. In the meantime this display will be disabled.
Please "
"restart GDM when the problem is corrected."
msgstr ""
"No s'ha pogut iniciar el servidor X (l'entorn gràfic) degut a un error
"
"intern. Hauríeu de contactar l'administrador del sistema o comprovar el
"
"fitxer de registre de sistema (syslog) per a poder-ne fer un
diagnòstic. "
"Mentrestant s'inhabilitarà aquesta pantalla. Reinicieu el GDM quan
hàgiu "
"solucionat el problema."

(APLICAT)
msgid "Server was to be spawned by user %s but that user doesn't exist"
msgstr "L'usuari %s havia d'engegar el servidor però aquest usuari no
existeix"

-- engegar → engendrar (recull: spawn → engendrar

(APLICAT)
msgid "Hostname"
msgstr "El nom de l'ordinador"

#: ../daemon/gdm-session-auditor.c:96
msgid "The hostname"
msgstr "El nom de l'ordinador"

-- (en el primer) Nom de l'ordinador

(APLICAT)
msgid "error initiating conversation with authentication system - %s"
msgstr ""
"s'ha produït un error en iniciar la conversació amb el sistema "
"d'autenticació - %s"

-- en iniciar la conversa (conversació → conversa)

(APLICAT)
msgid "User %s doesn't exist"
msgstr "L'usuari %s no existeix"

-- No existeix l'usuari %s (i el mateix pel grup en la cadena següent a
aquesta)

(APLICAT)
msgid "Logdir %s does not exist or isn't a directory."
msgstr "El directori de registres %s no existeix o no és un directori."

-- No existeix el directori de registres %s o no és un directori

(APLICAT)
msgid "Authdir %s does not exist. Aborting."
msgstr "El directori d'autenticació %s no existeix. S'interromprà."

-- No existeix el directori d'autenticació %s. S'interromprà.

(APLICAT)
msgid "The GDM user should not be root. Aborting!"
msgstr "L'usuari GDM no hauria de ser el superusuari. S'interromprà."

-- L'usuari del GDM ... (així ho tens en altres cadenes)

Softcatalà:
http://www.softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

El dt 23 de 09 de 2008 a les 22:25 +0200, en/na David Planella va
escriure: